Multi profesionisti sunt incantati sa faca o schimbare revolutionara in industriile lor cu idei inovatoare. Cu toate acestea, majoritatea nu inteleg ca succesul in afaceri depinde de alti factori. (mai mult…)
Un studiu derulat in Suedia arata ca oamenii care castiga cel mai mult sunt ceva mai putin inteligenti decat cei aflati sub ei pe scara financiara. (mai mult…)
Consecventa este factorul critic care determina succesul. A fi consecvent inseamna a te dedica obiectivelor tale si a ramane concentrat asupra lucrurilor si activitatilor pentru a-ti atinge obiectivele, chiar si atunci cand nu exista o motivatie imediata sau o recompensa evidenta. Cu toate acestea, pana cand reusesti sa iti atingi obiectivul vei avea nevoie de un angajament pe termen lung si de un efort sustinut in a face actiuni in mod repetat. (mai mult…)
Stim cu totii ca motivatia este importanta in viata noastra, a tuturor. Insa ce anume este motivatia, cum ne poate ajuta sa atingem obiectivele importante pe care ni le-am stabilit si, mai ales, care sunt modurile in care ne putem consolida motivatia? Despre toate acestea vom discuta in cele ce urmeaza. Ce este motivatia? Daca ar fi sa definim motivatia, ar trebui sa spunem ca ea este: puterea interioara care te impinge sa treci la actiune si sa obtii realizarile importante pentru tine. dorinta puternica de a face anumite lucruri si de a duce la indeplinire ceva despre care consideri…
Încrederea în sine este încrederea și convingerea în abilitatea noastră de a face față cu succes provocărilor și de a atinge obiectivele pe care ni le-am propus. Aceasta implică să avem o imagine pozitivă de sine, să fim conștienți de propriile abilități și talente și să fim siguri pe noi în diferite situații. (mai mult…)
Lumea afacerilor evolueaza, si e normal sa ne schimbam si noi in pas cu aceasta. Insa va trebui sa facem mai mult decat sa raspundem pur si simplu la modul in care evolueaza lumea; va trebui sa dam contur acestei lumi si sa o conducem.Iata mai jos care sunt cele cinci skill-uri esentiale de care ai nevoie daca vrei sa te adaptezi, sa reusesti si sa iesi in evidenta in acest mediu nou. (mai mult…)
Desi o serie intreaga de carti ofera managerilor sfaturi intelepte pentru primele 90 pana la 100 de zile de la preluarea unei functii noi, realizarea multor obiective intermediare si rezultate semnificative va necesita intre 3 si 9 luni, pentru unele fiind nevoie de pana la 12 luni. Mai jos, un extras din capitolul „First Year Tactics for Success” (“Tactici de succes pentru primul an”) din cartea lui James Browning, “Embracing Senior Leadership”, publicata in 2022 la Universal Publishers. În cele ce urmeaza, Browning vine cu perspective si abordari pe care le poti folosi la prima intalnire cu echipa. (mai mult…)
Invatarea si imbunatatirea continua a unei echipe necesita o discutie deschisa despre ceea ce a mers bine si ce nu in anul anterior, precum si evaluarea realista a potentialelor pericole si oportunitati care ar putea duce la esec sau succes in viitor. Vei afla in cele ce urmeaza cum sa faci atat o analiza pre-mortem cat si una post-mortem, pentru a-ti ajuta echipa sa-si sporeasca in continuare sansele de succes. (mai mult…)
Pentru a trece la urmatorul nivel in business, este imperios necesar sa devii o persoana noua. Urmatoarea versiune a ta. Insa pentru a face asta, va trebui sa renunti la tot ce inseamna vechiul TU. Ti-a fost de folos pana acum, te-a adus pana unde esti aici, dar nu are un loc in viitorul tau. Trecerea la pasul urmator si abordarea unui nivel superior atat in viata cat si in munca necesita o abordare mai buna si upgradata. Ti-ai castigat dreptul de a face asta.Daca simti ca metodele pe care te bazai pana acum nu mai functioneaza, probabil ca trebuie…
Cea mai importanta relatie a unui antreprenor nu este relatia cu investitorii, cu partenerul de afaceri, cu clientii sau cu sotul, ci este relatia cu timpul. (mai mult…)