Podcasturile motivationale si consolidarea relatiei cu clientii

0
19

 

Pentru a atinge succesul atunci cand lucrezi prin recomandari, trebuie sa respecti regula celor trei C: contacte, comunitate si clienti multumiti. Aceasta implica in mod normal sa iti suni clientii si sa intretii relatia cu acestia, sa scrii notite si sa trimiti mici daruri de apreciere. Dar exista si un alt mod foarte util de a construi o comunitate in randul celor mai importante persoane din jurul tau, fara o intalnire fata in fata: impartasirea unui podcast motivational minunat!

Ai ascultat vreodata un podcast atat de bun incat la final sa te simti inspirat, motivat si incurajat sa iti atingi urmatorul set de obiective? Sau poate ceva din ceea ce ai auzit a rezonat cu ceva ce ai trait, la randul tau, la un moment dat in viata? Astfel de experiente speciale merita impartasite si cu oamenii speciali din jurul tau. Iata mai jos trei moduri in care impartasirea unui podcast cu clientii tai te va ajuta sa te conectezi cu acestia la un nivel mai profund.

Incepe o conversatie

Perioada de nesiguranta pe care o traversam poate cauza mai multa anxietate pentru acei agenti comerciali care sunt tensionati la gandul de a-si suna clientii. Stii ca ar trebui sa iti suni baza de date, dar nu prea stii ce subiect sa abordezi si despre ce sa discuti. Gandeste-te la persoana pe care urmeaza sa o suni si incearca sa iti amintesti daca exista vreun episod de podcast motivational cu care ai rezonat in ultima vreme.

Impartasind ceea ce ai auzit intr-un podcast, oferi clientilor o resursa importanta in aceste momente, trimitand in acest fel si un reminder saptamanal al caracterului tau, confirmand practic ca esti cel mai bun agent cu care acel client poate lucra.

Revino dupa o conversatie

Impartasirea unui podcast este un mod perfect de a reinitia o conversatie pe care ai avut-o cu un client. Pe masura ce restabilesti contacte cu cei din baza ta de date, vei incepe sa inveti si sa iti amintesti care sunt sferele de interes ale acestor persoane.

Pentru unii poate fi vorba despre afaceri si finante, in timp ce pentru altii poate fi vorba despre sport sau despre entertainment. Oricare ar fi interesele clientilor tai, cauta un episod de podcast care sa li se potriveasca. Daca termini un episod si crezi ca unuia dintre clientii tai i-ar placea, impartaseste-le si lor ceea ce ti-a placut.

Incurajeaza-ti clientii

In mod cert ti s-a intamplat macar o data sa ai o conversatie cu un client care iti spune o poveste personala. De multe ori, profesionisti din diverse domenii ajung nu doar sa isi consilieze clientii sa incheie o asigurare, sa cumpere o casa sau sa isi renoveze un camin, ci pot deveni chiar confidenti ai clientilor lor sau consilieri de incredere.

Cauta podcasturi pozitive, cu mentalitati, motivatii si metodologii menite sa ii ajute pe cei din jur sa reuseasca in ceea ce si-au propus si impartaseste aceste incurajari daca auzi ceva care il poate ajuta pe unul dintre clientii tai care trece printr-o perioada dificila.
Data viitoare cand asculti un podcast motivational care ti se pare foarte bun, gandeste-te cui i-ar fi folositor acest episod si trimite-i-l. Impartasirea unor informatii utile si bine alese nu te va mentine doar in prim planul atentiei clientilor, dar te va face si sa iesi in evidenta din multime.

Sursa: https://rismedia.com/2020/05/14/using-motivational-podcasts-strengthen-client-relationships/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.